Terug naar Nieuws
Naar vorige pagina

Gepubliceerd op 05.12.2024

Office Manager Gezocht!

Ons team is op zoek naar een officemanager die Archiefpunt wil versterken.


Archiefpunt is een netwerkorganisatie en steunpunt voor de Vlaamse en Brusselse archiefsector. Het is onze missie om mensen bewust te maken van de grote waarde van archieven. We verzamelen data over privaatrechtelijke archieven en collecties in de digitale archiefbank, in samenwerking met verschillende partners. We geven advies en ondersteuning aan iedereen die hulp kan gebruiken bij alles wat met archiveren, of archiefonderzoek te maken heeft. En daarnaast zetten we in op projecten en communicatiecampagnes die onze liefde voor archief delen met het grote publiek.

Profiel:
- bij voorkeur een bachelor-diploma (of gelijkgesteld).
- een diploma in economie, bedrijfskunde, boekhoudkunde of (cultuur)management is een pluspunt.
- bij voorkeur een aantal jaar ervaring in een gelijkaardige job.
- een uitstekende kennis van het Nederlands, een goede passieve kennis van het Frans en het Engels is een pluspunt.

Takenpakket:


Financieel beheer:

  • opstellen en opvolgen van de begroting in samenwerking met de directie
  • invoeren en opvolgen van de boekhouding (in samenwerking met boekhoudkantoor)
  • opvolgen en optimaliseren van financiële procedures (budgetbewaking, liquiditeiten, controlesystemen, enz)
  • rapportage aan de directie

Algemeen beheer:

  • Ondersteunen van het team: administratieve, productionele, communicatieve, technische en andere taken
  • Kantoormateriaal voorzien, bureau beheren
  • Contacten met leveranciers
  • IT en telefonie overzien, eventuele bestellingen of reparaties laten uitvoeren
  • Notulen vergaderingen
  • Catering vergaderingen
  • Administratief beheer
  • Kas-en stockbeheer
  • Opvolging van verzekeringen

Personeelsbeheer

  • Administratief beheer personeel (+- 9 personen)
  • Opvolgen en doorgave prestaties, vakanties, aan- en afwezigheden
  • Opvolging arbeidsreglement
  • Superviseren en opmaken van diverse contracten (personeel, coproductie, presentatie, samenwerkingen, KVR, Vrijwilligerscontracten...)

Aanbod

- We bieden je een voltijdse job (38 uur) voor 1 jaar, met mogelijkheid tot verlenging. Deeltijdse tewerkstelling is bespreekbaar.
- De verloning en verlofregeling verloopt volgens het Paritair Comité 329.01.
- Plaats van tewerkstelling: het kantoor in Gent, thuiswerk is mogelijk in overleg.
- Je maakt dele uit van een jong dynamisch team in een uitdagende sector.
- Flexibele werktijden en vakantieregeling.
- Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en fietsvergoeding.

Hoe solliciteren?

Heb je interesse om deel uit te maken van Archiefpunt? Stuur dan voor 12 januari 2025 je cv en motivatie naar sollicitaties@archiefpunt.be.

Meer weten?

Heb je vragen over de procedure, dan kan je contact opnemen met Yvon Eikenaar via het nummer 0456 35 2004. Na een selectie op basis van het jobprofiel vinden gesprekken met de geselecteerde kandidaten plaats.

Archiefpunt voert een gelijke kansenbeleid. Kwaliteiten van mensen zijn doorslaggevend, ongeacht hun gender, afkomst, handicap of leeftijd.